HJÆLP TIL BREDBÅND
Vi leverer i dag bredbånd via telefonstikket, kabel-tv-stikket og fiber. Opsætning og support samt levering og opsigelse kan være forskellige for de to leveringsmåder, så derfor skal du starte med at vælge den måde, som du får leveret bredbånd på.
Ofte stillede spørgsmål
+Har I modtaget min bestilling af Boxer Bredbånd?
+Når du bestiller Boxer Bredbånd, vil du kort tid efter modtage en kvittering. Denne kvittering er en sikring for, at vi har modtaget din ordre. Når vi har færdigbehandlet din ordre, vil vi efterfølgende sende dig et Tillæg til Ordrebekræftelsen, der bekræfter, at vi kan tilbyde dig Boxer Bredbånd på din adresse. I denne får du også oplyst hvilken startdato, dit Boxer Bredbånd har.
Hvor kan jeg se min startdato på mit Boxer Bredbånd?
+Du finder startdatoen på dit Boxer Bredbånd i Tillæg til Ordrebekræftelsen, som du modtager som endelig bekræftelse på, at vi kan tilbyde dig Boxer Bredbånd på din adresse.
Passer tidspunkt for teknikerbesøget dig ikke, så kontakt vores Kundeservice senest 48 timer inden teknikertidspunktet, så hjælper vi dig med at finde et nyt tidspunkt.