HJÆLP TIL BREDBÅND

Vi leverer i dag bredbånd via telefonstikket og via kabel-tv-stikket. Opsætning og support samt levering og opsigelse kan være forskellige for de to leveringsmåder, så derfor skal du starte med at vælge den måde, som du får leveret bredbånd på.

Ofte stillede spørgsmål

+

Har I modtaget min bestilling af Boxer Bredbånd?

+

Når du bestiller Boxer Bredbånd, vil du kort tid efter modtage en kvittering. Denne kvittering er en sikring for, at vi har modtaget din ordre. Når vi har færdigbehandlet din ordre, vil vi efterfølgende sende dig et Tillæg til Ordrebekræftelsen, der bekræfter, at vi kan tilbyde dig Boxer Bredbånd på din adresse. I denne får du også oplyst hvilken startdato, dit Boxer Bredbånd har.  

Hvor kan jeg se min startdato på mit Boxer Bredbånd?

+

Du finder startdatoen på dit Boxer Bredbånd i Tillæg til Ordrebekræftelsen, som du modtager som endelig bekræftelse på, at vi kan tilbyde dig Boxer Bredbånd på din adresse.

Passer tidspunkt for teknikerbesøget dig ikke, så kontakt vores Kundeservice senest 48 timer inden teknikertidspunktet, så hjælper vi dig med at finde et nyt tidspunkt. 

Hvor kan jeg se tidspunkt for teknikerbesøg ifm. oprettelse?

+

Du finder tidspunktet for teknikerbesøget i Tillæg til Ordrebekræftelsen, som du modtager som endelig bekræftelse på, at vi kan tilbyde dig Boxer Bredbånd på din adresse. 

Hvornår vil jeg modtage min router?

+

Du vil modtage din bredbåndsrouter senest 1-2 dage inden din startdato. Udstyret sendes med PostNord og leveres til et af deres afhentningssted i nærheden af dig. Du vil modtage informationer fra PostNord med Track & Trace nummer, når din pakke er på vej.  

Hvordan ændrer jeg startdato på mit Boxer Bredbånd?

+

Ønsker du at ændre startdato på dit Boxer Bredbånd, så kontakt vores Kundeservice, så hjælper vi dig.