
Vi er altid klar til at hjælpe, uanset om du har spørgsmål til din faktura, eller hvis der er noget teknisk, der driller. Kan du ikke finde svar her på siden, så ringer du bare til os, eller du kan udfylde en af vores blanketter.
Du er altid velkommen til at kontakte os med spørgsmål. Såfremt din henvendelse omhandler tekniske udfordringer med tv, bredbånd eller streaming, anbefaler vi, at du kontakter os telefonisk, når du er ved dit udstyr. Du er også velkommen til at sende en besked via blanketten KONTAKT OS nederst i højre hjørne. Og så kan du i øvrigt med fordel skrive til os via Facebook: www.facebook.com/boxertv/
HUSK: Er du allerede Boxer-kunde, kan du på Mine Sider nemt selv skifte tv-kanaler, tilmelde dig dine streamingtjenester, se dine fakturaer og meget mere. Gå til Mine Sider
KUNDESERVICE & TEKNISK SUPPORT: 7033 2033
BEMÆRK: Når du ringer til os med et spørgsmål til teknik, er det vigtigt, at du har adgang til det udstyr der driller, da vi laver fejlsøgningen, mens vi taler sammen.
SALG: 7033 4033
Boxer A/S
Postboks 1004
1014 København K
Att.: Kundeservice
Ingen planlagte opdateringer/afbrydelser af app'en.
Vi udfører vedligehold på senderen i Tommerup i tidsrummet fra kl. 10.15 til kl. 11.45. Signalet vil mangle i ca. 5 minutter på alle tv-kanaler. Husk at du kan se dine kanaler på Boxer Play.
Vi udfører vedligehold på senderen i Svendborg i tidsrummet fra kl. 10.15 til kl. 11.45. Signalet vil mangle i ca. 5 minutter på alle tv-kanaler. Husk at du kan se dine kanaler på Boxer Play.
Natten til den 7. april foretages der en firmware opdatering på Sagemcom Fast 3890V3 routeren, som alle vores Bredbåndskunder via Kabel-tv-stikket har.
Ved Firmware opdateringen skal du som kunde ikke foretage dig noget, men du kan opleve, at din router har genstartet over natten. Skulle du opleve problemer med din forbindelse, efter at routeren har genstartet automatisk, så foretag en manuel genstart af din router igen. Virker dette ikke, så kontakt vores kundeservice.